O mnie

Z wykształcenia jestem
psychologiem i pedagogiem specjalnym.
Z pasji - psychologiem i pedagogiem specjalnym.
Moja filozofia pracy
W pracy z dzieckiem podążam za jego potrzebami, budując z nim relację opartą na zaufaniu. Poczucie humoru pomaga mi rozluźnić atmosferę. Nie oceniam, tworzę bezpieczną przestrzeń do bycia sobą. Daję dzieciom swobodę i pozwalam im na decydowanie, pielęgnuję ich własny głos i autonomię.
Specjalizacja
Specjalizuję się w pracy z dziećmi do 10. roku życia, w tym z osobami z różnymi wyzwaniami rozwojowymi (spektrum autyzmu, ADHD, niepełnosprawność intelektualna), oferując również wsparcie i doradztwo ich rodzicom. W pracy psychologiczno-pedagogicznej kluczowe są dla mnie: relacja, zrozumienie potrzeb i komunikacja oparta na empatii. Obejmuję swoim wsparciem całą rodzinę, mocno wierzę, że na dobrostan dziecka największy wpływ ma zaopiekowany pod względem potrzeb rodzic.
Doświadczenie
Od ponad 15. lat wspieram dzieci i rodziców. Swoje doświadczenia zawodowe zbierałam pracując w miejscach związanych z pomocą psychologiczno-pedagogiczną: przedszkolach, szkole, poradni psychologiczno-pedagogicznej oraz prywatnych placówkach terapeutycznych. Aktualnie, poza gabinetem, pracuję także w przedszkolu.
Wykształcenie
Studia
-
Psychologia, studia magisterskie. Uniwersytet SWPS w Warszawie, 2006 - 2010
-
Pedagogika Zdrowia, studia magisterskie, Uniwersytet Śląski w Katowicach, 2001 - 2006
-
Oligofrenopedagogika, Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi, 2009
-
Studium Podejścia i Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach w Warszawie, 2023
Wybrane kursy i szkolenia
-
Metoda Kids'Skills - Dam radę! Jestem z Ciebie dumny! (Integri TSR)
-
Małe dziecko - duży lęk (Bliskie Miejsce)
-
Rodzina na rozstajach. Jak wspierać dzieci i dorosłych w sytuacji rozwodu, separacji, rozstania? (Bliskie Miejsce)
-
Diagnozowanie małych dzieci w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu (Fundacja Synapsis)
-
Diagnoza ADHD i zaburzeń współwystępujących z zastosowaniem Zestawu Kwestionariuszy Conners 3 (Pracownia Testów Psychologicznych PTP)
-
Stosowanie Profilu Psychoedukacyjnego (PEP-3-PL) w diagnozie funkcjonalnej udzieci ze spektrum autyzmu
-
Depresja oraz inne zaburzenia nastroju u dzieci i młodzieży - diagnoza i terapia (Fundacja Pomoc Autyzm)
-
Trening Umiejętności Społecznych - terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu (Fundacja Pomoc Autyzm)
-
Nowy Trening Umiejętności Społecznych - szkolenie kompleksowe (Fundacja Artonomia)
-
Szkoła Konsultacji dla psychologów i psychoterapeutów Agnieszki Stein i Gosi Stańczyk
-
Echo echolalia. Jak pracować z echolalią u dzieci z ASD (Fundacja Pomoc Autyzm)
-
Myślenie obrazami, czyli jak ułatwić dziecku z ASD rozumienie rzeczywistości (Fundacja Pomoc Autyzm)
-
Autyzm i lęk (Fundacja Synapsis)
-
Podstawy Komunikacji bez Przemocy (Emphatic Life Maja Wyborska)
-
Diagnoza i terapia ręki I i II stopnia w ujęciu globalnym (Tutor)